Dag femton, mina drömmar.

Jag kan börja med mina framtidsdrömmar och mina drömmar överhuvud taget i l ivet.
Jag drömmer väl om att klara skolan, läsa på högskola, få jobb. Leva ett vanligt liv i typ ett hus med någon jag älskar, barn, husdjur. Vanligt. Inte typ att bli känd och sådant tråkigt. Men att resa till rymden skulle vara chill!



Mina sovdrömmar är.. Konstiga.
Jag drömmer ofta drömmar om personer som jag inte alls känner, det är alltid om samma grupp människor och dom är typ otäcka i drömmarna :S
Sen drömmer jag om min lärare John Mulak ganska ofta. Mina drömmar är inte så sammanhängande, om det inte är mardrömmar. Fast mina mardrömmar är inte ens läskiga, även om jag vaknar med panik av dom. Jag brukar även drömma att jag löser mordfall -.-, har sett för mycket på kriminalserier. Jag brukar oftast komma ihåg mina drömmar.

d  ZzZzzzZzzz...


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0