Paddling och massa lek. Bildspam. Längsta inlägg någonsin.

Hej bloggen! Jag började denna härliga dag med att träffa Johannes och ta kort på ett spindelnät, det var väl allt vi hann innan vi tvingades splittra. Då hade jag gympa och vi paddlade. ÅÅÅÅÅHH!!
Titta så coola vi är ;)!
Usch, se så dimmigt och läskigt det var :( Som tur var lättade det, tror jag.
Här är vi påväg ut till havet ;)!
Kind off harry potter
Her er vi.
Åh, vi såg 2 stycken minkar <3
Nawmeee, se hur smutsiga lillen byxor blev <3

Sen hade vi kulturhistoria. Vi gick igenom svergies rokoko och barock mellan 1600-1700 tror jag :)

Sen lunch

Sen form. Ingela var sjuk så vi fick fixa att själva. Fast andersjäkel kollade till ibland. han mobbade mina strumpbyxor -.-
ÅÅÅH min majs var ugnad. TETTAAAA
Här är mina händiga kamrater:
På "rasten" Fikade jag varm choklad och chokladmuffins :'). Stötte även på Johannes :S :D
Ond bild ? :S
Efter rasten gjorde jag en gris med ett äpple i munnen... men den råkade dö lite.
SEN SLUTADE VI :D

Jag följe med Ida hem efter skolan <3 Vi gick ut och lekte, åh <3
Sen gick vi mot skälby genom skogen :D

Väl framme!
3 av barnen från dagiset jag jobbade på var också där :S Men det blev massa bus av mig och ida :D

Sen gick vi hem till Ida och såg på Hurricane. Den var bra. Sen missade jag bussen. Nu har jag skrivit detta inlägg i 2 timmar så nu är jag lack :S jag måste sova för det är skoljogg imorgon. godnatt!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0