Sjuk. Ful dröm. Random osv.

Hej bloggen ! Jag är sjuk idag som vanligt. Ovanligt. Jag skall pyssla, se på film, bada badkar osv. Fast först skall jag ladda upp skördefestbilderna på facebook. Så alla vet.
Jag drömde en helt cpdröm inatt :S. Jag och mamma och pappa, fast ibland var det jag och johannes, åkte till london som familjen Potter (jag var typ harry). För det var massa onda gröna gubbar som invaderat där. Men sen behövde vi låtsasdö för att de gröna blev så många så det bara var vi kvar. Jag och Johannes/mamma gjorde en kvast av typ ett hopprep som vi knöt till en rund ring och sen satte en magisk pärla på -.-. Sen kom vi till big ben så typ sa jag "DETTA ÄR JU SOM I HARRY POTTERFILMEN NÄR DOM FLYGER HÄR" och jag vet icke :(. Jag vet inte. Jag minns icke.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0