Eeehh..

Fick lust att göra någon jävla cirkusdesigt till min blogg :S. Den blev superduperful :D Ska nog ändra hoho.. när jag orkar.
Idag har jag varit så ledsen. Fast jag hade en fin tunica tycker jag.
Men vi började med att se klart Gökboet, eller.. vi hann inte se klart den men iallafall. Allt var frid och fröjd.
Sedan hade vi matte. Ingvar var rosa och agressiv. Jag ritade en ångestbild och var agressiv. Sedan lunch, gott. Typ. Sedan nk.. hemska jävla :'( Jag fick sven sur, som ingen annan lyckats med typ :( Han slet mina saker ur händerna och kastade dom på en annan plats :( Leesen.
På svenskan var Joakim IDIJJJOT och slog mig jävla misshandlare. Sen skrattade jag och bajs när vi hade muntliga ÅHÅHÅHÅHÅ%TLPRGNJKh¨4tk5grfdk åjag orkar inte blogga inga fattar jag dö43mrtepkmgöe
 :@@@@ >:( Så jävla förbannad
#HRE#WJFI HEJDå

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0