Hoj

Igår lekte jag, Frida, Nicolas och Lovisa hos Lovisa ^^ Vi åt tacos, badade i tunna och spelade poker. Sen sov jag hos Lovisa.
Idag åkte vi till Lindsdal, för att sedan åka till stan och bowla med Johannes och Anton.
Jag var jättedålig och fick bara 16 poäng när dom fick typ 40-80 :/
Jag är nog ganska sorglig.
Anton vann iallafall hela skiten, och han hade då cirka 300 poäng mer än mig, wie.

Sedan färgade moder mitt hår FULT, och sedan flög jag iväg på "tjej"kväll hos Mathilda med Joakim, Ida, Linnéa, Lisa och Mathilda.

Vi spelade ett panikspel som hette panik.

Här kommer lite randombilder:

     

sen skulle vi stoppa marsmallows eller hur det stavas i munnen, och säga något jag inte minns.
Jag fick ingen bild på mathilda :/
Så här kommer en på henne hihi


    

        

 Idajäveln filmade när jag gjorde att: (jag skrattar som en höna)
Åh jag känner mig så älskad när man ser fotoblixtarna hela tiden <333333





Nu orkar jag inte lägga ut fler bilder, eller skriva mer .

Men vi såg på american pie och sen flög vi hem.
Jag hade mycket roligt :D Måste göras om.
Hejdå typ? :S

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2010-01-17 @ 01:33:55
URL: http://lisart.devote.se
Postat av: Lisa

NY BLOGG!

-du laddade upp den hemskaste av de hemska bilderna! :'O

2010-01-17 @ 14:04:33
URL: http://lisart.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0