Yo.

Idag har jag varit överlycklig som vanligt :D inget att klaga på dock.

Tisdagar är nog det drygaste jag vet, då vi går mellan 11:30-16:30 -.-

Jag minns knappt vad jag gjort idag, så det blir inte mycket skrivet.
 Men först hade jag bild. Då skulle jag och Angelica forska om färgen blå (Y).
Sen hade vi historia. Då satt jag, Ida, Lisa, Julia, Mathilda och Sofia typ och segade i något datorrum:

Men sedan orkade jag och Ida inte en liten stund, så vi tog dom traditionella dampfotografierna :):



Ja..

Sedan hade vi engelska och sedan slutade vi en halvtimme tidigare.
Lovisa hade väntat på mig 1 timme -någonstans i skolan-, så skulle jag ringa henne och säga att vi skulle träffas, men hennes mobil funkade ej xD


Efter skolan var jag med Lovisa :D
Först gick vi ut med Lizzie och sedan åt vi.
Dom hade knappt någon mat hemma så vi gjorde mussel/lax sås med soltorkade tomater och majs!
Serveras med pasta (H)

Den var faktiskt jättegod, även om det inte ser ut så.
Sedan pantade vi för 65 kr :)
Sen pluggade vi och sen åkte jag hem.

HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken fruktansvärt "vakcer" bild på mig

2009-10-07 @ 13:55:16
URL: http://www.lisart.devote.se
Postat av: Lisa

vilken fruktansvärt "vakcer" bild på mig

2009-10-07 @ 13:55:23
URL: http://www.lisart.devote.se
Postat av: Lisa

^

|

MEN VAD I HELVETE

2009-10-07 @ 13:55:54
URL: http://www.lisart.devote.se

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0