Tjolahopp.

Nu har även jag skapat en blogg, vet dock inte varför då jag nästan aldrig har något intressant att skriva.
Så ni får nöja er med tråkig information :)


Den som läser allt detta får 2 kakor och ett glas mjölk:

På torsdagar har vi bara en lektion, teater. Jävligt chill å de då va (H)
Det var jättekul på teatern idag. Vi började med att slå på oss själva och sedan på varandra för att värma upp.
Sen lekte vi låtsastebjudning i något rum med massa låtsastavlor och annan konst.
Vi diskuterade med varandra vad vi tyckte om konsten. Sen skulle den ena vara stirrig och försöka hålla ögonkontakt medans den andra försökte vackla undan med blicken samtidigt som man pratade. Sjukt.
Sen gjorde vi lite till övningar med blicken och gångstilen.

Efter det blev vi indelade i grupper 4 och 4. Vi skulle göra stumuppvisningar med status (Den med lägst status var 4 och var helt rädd och osäker och den med högst var 1 och var bestämd och självsäker.)
Min grupp fick låtsas byta ut gardiner och jag var självkalrt 4an, haha :D
Alla puttade undan mig och var elaka :<.
Sen skulle vi göra en till liten uppvisning där vi träffades på stranden och pratade påhittat språk. ><

Sen fick vi dela in oss 2 och 2, Jag var med Mathilda såklart, hehe :D
Alla grupper skulle göra varsin uppvisning för resten av gruppen.
Jag och Mathilda skulle mötas på bussen. Min status skulle vara 1 och sänkas till 4 och hennes tvärt om.
Vi valde att prata påhittat språk. Jag skulle skryta om min nya mobil, så tog hon upp en mycket bättre.
Vi typ: "shalama shooo haha rjhnel"

Sen var en i min grupp typ grevinna som alla skulle massera och skit :(

Sen vid 11.45 vare shhloot.
Då lekte jag med Ida.  Vi såg på en film jag inte minns vad den heter och southparkfilmen :D

Nu orkar jag inte skriva mer.

Bajs.


Kommentarer
Postat av: Gun

Full metal jacket heter dem

oxh South park-filmen heter Bigger longer and uncut ;I

2009-10-02 @ 18:20:15

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0