Tjo bre.

Dagen började med engelska och läxförhör, gick ju så bra och så. :>

Sen tjockade jag och Ida oss med det traditionella; Varsin bulle, varsin macka och en apelsinmer.
Jag förstår inte riktigt varför, man mår jävligt illa av det. :c

Sen iallafall så var det gympa, eller det var tänkt att vara gympa iallafall. Vi kom lite sent och alla var ombytta och stod på "samlingsplatsen". När vi hade bytt om och kom ut så var alla försvunna!
Så elaka! De såg liksom oss när vi gick för att byta om, de kunde väl åtminstonde väntat?! :C
Vi letade seriöst i en halvtimme efter dem, och hittade dem tillslut lekandes i en jefla skog.
      
Jag, Ida, Joakim och Tekla                       De onda.
LETANDES! :@
            

På gympan lekte vi någon konstig bollek. Sen en till. Mitt lag vann. Woh.



Sedan hade vi historia. Trevligttrevligt med älskade Sven <3
Här har vi en del av gänget i biblioteket:

På höger sida, närmast till längst bort: Lisa, Mathilda, Ida, Joakim, Tanya
På vänster sida, närmast till längst bort: Julia, Sofia, Kramare, Linnéa, Oscar.



På rasten mellan historian och musiken så målade jag en trevlig teckning till Ove :> :


Tyvärr var inte Ove i skolan idag :< Han är tydligen ledig på fredagar, Så Hans erbjöd sig att låsa upp i Oves rum så jag kunde lägga teckningen på hans skrivbord.<3



Sedan var det musik med våran kära överaktiva jätteglada Dan.

Vi spelade instrument i smågrupper och gjorde annat skit!.

SLUT PÅ SKOLA! (H)



Efter skolan blev det att fika med fikagänget (Ida och Sven)
Här har vi dom glada jävlarna:

Vi gick lite på stan och sånt.

Sen åkte Sven sin väg och jag och Ida for hem till henne.
Dock tog det några miljoner år att komma hem då vi tog random buss. Sen hoppade vi av vid den busshållsplats vi trodde var närmast, men sen såg vi att det var typ 3 stycken som var närmare. ><
Vi gick vilse :c.  Jävla Ida som inte hittar hem.

Vi åt tacos. Sedan såg på massa southpark-avsnitt och sen delar av långfilmen <3
Jag fick Felix att bli jättesur genom att säga att mitt revben krossades när han klättrade på mig.
Typ förlåt då för att jag finns :'(

             

Bajbaj miss äppelpaj. (<- förlåt för jag snor ditt citat Ida, var bara tvungen)


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0