Tjatja alla mina 100000000 läsare (H) *host*

Idag grät jag inombords hela dagen. Min tändare funkade inte, så jag kunde inte tända mina älskade doftljus.
När jag deppat klart om det träffade jag Johannes (som vanligt ;> ).
Vi satt vid datorn typ hela dagen och lyssnade på musik.
Jag dansade även mycket fina danser och sjöng på arabiska för honom.
Han uppskattade det säkert. Var gamla nostalgilåtar från barndomen </3.
Efter den vackra maten (casler och potatismos *dör*) gick vi och pantade! :D (Y)
Tjänade 54 kronor faktiskt ;>.
De skall slösas upp på kläder på fredag. :)

Imorgon ska jag sova över med Felicia. :D Jag ska följa med henne när hon ska spela badminton.
Vi ska även göra typ dampsminkning och ta kort. :>
Nu ska jag sova.
Skriver mer imorgon, 
HEJSVEJS, å de då va :)


Bu. Bah. Bah. :<


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0