Hej.

GRATTIS FRIDA PÅ 16ÅRSDAGEN!! :D

Idag var Ida sjuk :( , kändes tomt utan henne.
Jag hade min jättefula gula tröja idag, med ett skelett som åker sparkcykel..
Hon skulle ju varit här och skyddat mig..



Dagen började med engelska, blabla. Tråkigt. Sovandes.
Jag har ingen aning om vad vi gjorde faktiskt, någon quiz tror jag.

På rasten efter upptäckte vi det vackraste..
Alla lärare från lindsdalsskolan stod utanför aulan <3.
Gud. Ulrika <3 Hon kom fram och kramade oss. Jag var så lycklig. Solariekarin pratade med oss :').
Fatta lycka. Vi typ gick iväg. Åh Roger var övertrött och skrattade hela tiden..<3
Jag saknar lindsdalsskolan och dess lärare :< dock inte eleverna.




Sen hade vi idrott. Riktigt kul alltså :D Först hade vi uppvärmning och sprang fram och tillbaka, och stretchade genom att gå på olika fula sätt, typ som pingviner: (dock väldigt dålig bild, men man ser lite iaf:))



Sedan spelade vi tvillingfotboll (Man håller en i handen och typ kör vanlig fotboll xD)
Sedan hade vi styrketräning.

På vägen tillbaka till skolan hoppade Tekla upp på ett staket framför en gubbe, ungefär såhär:

Och sjöng "I want to break free" för honom :(
Han bara: "Ärr du inte rredan frri då?" <överdriven kalmardialekt.
Hon typ: "Eh .. jadå.".



Kön till matsalen var 3 mil lång, så jag åt vegetarisk mat. Väldigt gott faktiskt :>.



Sen hade vi histroia. Jag satt vid världens segaste dator i ca en halvtimme och försökte skriva ut en jävla text. xD. Sen var lektionen i stort sätt slut när jag väl lyckats :( .. (jag är ej dålig, men det tog datorn ca 10 min att öppna word, och sen behövde jag starta om datorn och det top ett år. Och sedan hade jag vår älskade musik .
Då ritade vi upp "ett år" på ett papper, hur vi ville. Min grupp valde 4 årstider.
Vår ägde. Jag var kråka på våren så folk skrattade :(


Efter skolan var jag och mor inne på stadium och skulle köpa en jacka till mig.
Men det blev en jacka, 2 vantar och en mössa med tofs :D!
(Jackan ser typ ut så fast svart, och utan päls på luvan osv... Inte så fin men ja, den duger)

 

Och nu ska jag bara sitta och glo, blir väl att poppa popcorn och kolla på någon disneyfilm inom en snar framtid. :)

Farväl.

 JAG ÄR FÅNGAD AV EN STORMVIND.



Kommentarer
Postat av: Körven Ove

Vet du att jag älskar dig mer än själva livet Amanda!

xD



Liksom, att jag skulle skydda dig ;(

Fin bild på Ulrika å sånt också ;(

FÅNGAD AV EN STORMVIND <3

2009-10-09 @ 21:16:25

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0