Hej! :D

Det onödigaste inlägg jag någonsin skrivit kommer här:

Idag har det typ inte hänt något tror jag inte :o, eller har iallafall knappt några bilder från dagen. Jag och Ida tog "dampfoton" men dom blev inte alls bra idag. ><

På morgonen hade vi matteprov :>.
Man behövde ha med sig miniräknare, men det hade icke jag så jag frågade Anders.. men han hörde inte vad jag sa, utan började prata om ledighetsblankett!!

 Det gick rätt bra på provet, tror jag, utom på sistas uppgiften.
Sedan hade vi 1½ timmes rast. Då gick vi till maxi och köpte kakor, tuggumi, bröd och cola! :D (Eller, Ida och Joakim köpte, och jag och Tekla tiggde :> )

Sen fikade vi i korridoren :D:D

Innan svenskan dampade alla (Ida, Yuki, Linnéa) och klättrade på skåpen :@ Ida kom icke upp så jag och Yuki puttade, sedan vågade hon icke hoppa ner sedan så vi fick hjälpa kräket ner. :<...



Sedan var den rasten slut och svenskan påbörjades (H).
Vi skulle säga massa saker om Jonas Gardell och sen fick vi läsa en text han skrivit och stryka under vissa meningar som rörde oss. Och sen slutade vi xD

Sen hade vi datorkunskap :'(. Då loggade jag in på min dexter och såg att jag hade 3 jävla timmars ogiltlig frånvaro :O!?. Så jag och Ida gick till Ove och bad honom fixa felet, han trodde att jag hade skolkat och typ frågade ut Ida och var helt ond och snurrade runt så hans rygg var mot mig hela tiden.. Men sen kom vi på att Ove inte är mentor till min halva av klassen! Så vi gick och frågade Anders om han kunde fixa det. Det gjorde han :>.

Vi har ingen lunch på onsdagar :@
Så jag och Ida åt efter skolan, och sen satt vi i skolan i typ 2 timmar och pratade med Jonas Valentine eller vad han heter :((. Han lyfte mig som en säck för att jag hade fötterna på bordet :(.

Sen åkte jag hem xD.

Och sen är vi i nuet, och nu ska jag duscha och sedan bär det av till Felix :D.

Kommentarer
Postat av: Kanser

Jag fick typ hans skägg i ögat Oo

Då när han var jobbig å typ HOON HAR SKOLKAT VAA ELLERHURELLERHURELLERHURELLERHUR osv.

2009-10-25 @ 13:42:16

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0