Hej.

Idag har jag varit wannabe Ida.
Typ arg och hatat allt <3
Men i perioder har jag varit lyckas dotter.
Hela dagen har varit ett enda hemskt idioti.



Det började med att matten var inställd, då Ingvar var sjuk.
Vi hade kunnat få sovmorgon tills klockan 10! Men nehejdå, vi skulle vara i skolan 1 timme och 50 minuter för tidigt. Det var nog det som förstörde dagen mest av allt.
Så jag, Tekla, Joakim och Ida gick till maxi för att se när "den sovande" installerade sig. (för de som inte vet vem den sovande är, hon ligger på maxi från 9.30- typ tolv fram tills på onsdag och kallar det för konst.)
Vi fick dock vänta ett bra tag innan hon kom, så vi gick till mcdonalds och köpte lite grejer :)

När vi kom tillbaka till maxi var vi i lagom tid, för där såg vi henne och en maxijobbare komma bärandes på sängen :)
Sen bäddade hon i kanske hundra tusen år, och sedan försvann hon och kom aldrig tillbaka.

   

Så vi återvände till skolan och hade svenska. Jag behövde gå 10 minuter tidigare från svenskan för att ha mentorsamtal, trodde jag iallafall. Det visade sig att jag inte skulle ha det för en halvtimme senare.
Och jag fick inte flytta fram det för "han var så hungrig, det hade bubblat i magen hela dagen". Sedan SPRANG han iväg från mig..
Jag vågade inte gå in i klassrummet igen, så som tur var så slutade dom direkt när jag återvänt.
Sedan hade jag mentorsamtal på riktigt. Har dock inte så mycket att säga om saken.

Sen var det lunch, kroppkakor. Helt ok, fast hatar köttet i mitten *spy*
När vi ätit upp gick vi för att muta Anders att vi skulle få låna hans tuta, men det fick vi inte, även att Ida mutade honom med 60 kr, han sa att det bara var ligister som hade sådana. Så vi frågade varför han hade en sådan. Han skrattade bara, ja det är sant. Han kunde visst skratta :o. Och sedan puttade han iväg oss :>

Så vi gick till maxi, utan tutan. Ida började sjunga för den sovande :/. Sedan köpte hon någon PISSÄCKLIG world of warcraft-läsk, så vi satt och spydde i tusen och en natt.
Man riktigt ser hur ida njuter av smaken.



Sedan på klassrådet hände det värsta. Jag och Ida pratade och var jobbiga, men sen när vi väl tystnat in så kom JÄVLA ANDERS och ställde oss emellan oss och satte upp Idas pärm som en mur :'(. Gudars skymning. Han stod där lektionen ut i stort sätt :/.
Ida har ritat en bild som beskrev situvationen:



Fy fan.



Sedan var skolan slut straxt innan 2 :)
Men jag och ida stannade kvar till halv 5.
Vi spelade Andersmemory.



Hans sa något till oss med sladdrig röst så man icke hörde.
Vi bråkade med Ove. Han hatar oss mer än livet.
Vi hjälpte Ove med datorskärmen, hatet försvann nog lite.
Ove hotade oss med att bära oss från varandra om vi pratade :(
Ove sjöng.

Sedan kom mamma och pappa och hämtade oss.

Shalom , hoppas ni drömmer om dansande slavar.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0