Halli hallå.

Idag har jag varit lycklig. Jävligt lycklig. Har typ skrattat hela dagen och haft glädjepanik. xD
Har ärligt inte varit såhär glad på väldigt länge. :o

Som vanligt kommer jag spamma med onödiga bilder från dagen, m´kay?

Idag på matten så ritade jag och ida massa fanskap, vi är nog besatta. Och så bedövade vi våra händer med bedövningssalva :>

Den började märkas framåt svenskalektionen. Idajäveln skar sig med en jävla pennvässare >:c.
Själv var man lite mild och nöp sig bara.

Ove såg min jättefina teckning idag! Hans kommentar: "Min ärliga bedömning är att det det ser ut som att den som ritat bilden är lite yngre än du..."
Han hade iallafall kvar den när jag kollade in i hans rum :) Han hade knölat in det mellan några böcker, tack Ove.., då vet vi precis vart vi har varandra!



På den överdrivet långa rasten mellan svenskan och klasstiden ritade jag och Ida ES09a-skylten (inte lite sent eller så)

Här har vi resultatet:


Vi är inte så skickliga, men mitt E blev väldigt smexigt. Eller snexigt, som Tekla skulle sagt.



För att fördriva tiden ännu mer så tog jag och Ida massa patetiskt sjuka och fula bilder som jag lägger upp nu (H)



Å de då va? :)

Sen var det äntligen dax för vår älskade klasstid.


Sen var det slut på skolan!
Men fick dock inte åka hem, utan jag skulle vänta 1½ timme på Lovisa!
Ida var snellish och gick till maxi med mig sålänge :D Vi köpte korv och tuggumi och sådant.



Sedan slutade Lovisa äntligen. Då gick vi in till stan och åt på 4 kök eller var det heter :>

Det var inte så gott :<
Vi hann inte göra så mycket mer innan hon skulle till dansen.
Så jag for hem :)

Och sen har jag inget mer att säga!
Tack och hej!
 <- Ove.


Kommentarer
Postat av: Apan Ove :)

Den sista bilden ;/

Asså naae

;/

Knölade in den mellan några böcker xD AHAHAHAHAH

2009-10-06 @ 09:04:40
Postat av: Anonym

burritos från 4 kök <3

2009-10-06 @ 10:17:01
Postat av: Anonym

(/Lisa)

2009-10-06 @ 10:17:19

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0