HAHA.

Idag har varit en massa bra dag :D. 
Jag hade fått i uppdrag att väcka Johannes på morgonen då den jäveln.
Så jag fick ringa och leka väckarklocka. (Den jäveln somnade om igen ändå :@)
Sedan gjorde jag mig iordning och åkte till skolan ^^
Träffade Johannes innan skolan, värdelöst. <3
Fick reda på av Tekla att vi tydligen hade engelskatest, så det gick ju sådär.
Men vi fick iallafall sluta när vi var klara :>.
Det betyder att vi fick en jefligt lång rast, så jag och Ida for hem till henne och.. ehm..
Låg i hennes säng och glodde typ. Sen fick vi skjuts tillbaka till fredriksskans.
När vi byter om kommer halva klassen inrusandes överlyckliga och skriker "
VI SKA PADDLA" :D
Och då får jag värsta lyckoruset och blir överaktiv och typ gråter av glädje :S.
Och lyckorus = Ta många bilder. Så idag blir det jävlar massa bilder.

Här är alla lyckliga påväg mot kanoterna/vid kanoterna/påväg ut mot sjöss:
       

       

       
Stöveln = Vår. Så fråga inte.

Sen blev det våran tur!
Vi började med att paddla ut mot kattrumpan och sedan mot baronen.

       

       

       

Sen var vi äntligen framme vid stan.



Men än hade vi mycket tid kvar, så vi fortsatte runt hela jävla industiområdet
(vilket visade sig förbjudet att paddla vid) och till slottet.
Typ rundade hela staden och det tog fem evigheter.



Sedan var vi helt plötsligt (efter ytterligare 100 år) framme vid fängelset.

       

Inte långt därefter kom vi till stagg för att sedan anlända till fredriksskans.
..där en bil väntar på oss.



Och där i satt våran gympalärare och väntade på oss.
Vi hade "bara" kommit 40 minuter senare än lektionen skulle ha slutat.
Han skulle haft en påbörjad lektion för 20 minuter sen.
Vi var hemska. Han var hemsk. Vi skrattade. Han skrattade.
Han tog tillbaka stöveln :(.

Jag och Ida tog egobilder i omklädningsrummet :(
Jag hade väst. :(

       

Sen när vi kom tillbaka hade vi tydligen redan gått in.
Men vi var så jävla hungriga så vi åt ändå. Sen köpte vi kakor.
Vi kom 50 min försent tackvare paddligen.
Dumma. Eländiga. Fan.

Efter historian hade vi musik. Då mixade vi grejer på datorn (H)

SLUT PÅ SKOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D HÖSTLOV! *dregel*


Efter skolan lekte jag med Joakim. Vi gjorde typ ingenting :>
Eller vi gick till stan och gjorde.. ingenting :o.
Gick omkring lite.
Trevligt hade vi iallafall.

Nu är jag hemma och har tråkigt.
Jag ska rensa bland mina kläder nu.
Imorgon ska jag färga mitt hår.

Godnatt.<3


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0