Chacha :D

Var i stan med fru Johannes idag :)
Jag köpte :
Helvit t-shirt - h&m - 69 kr
Svarta trumpbyxor - h&m - 99 kr
Röd skjorta (skogshuggarskjortan enligt Johannes) - monki eller  - 300 kr :(
Randig tröja - ginatricot - 149 kr
Färgglad tjocktröja - carlings - 200 kr (halva priset :D )




Typ det. Den färgglada tröjan glömde jag dock att rita.
 Och Johannes köpte band till min bh med (Y)
(+ Godis, buss, bio m.m :o ) :D Tack. *dregel*

Sedan gick vi på bio. Vi skulle sett Flickan som lekte med elden, men det fanns typ
inga platser kvar så vi såg på Fame. Inte direkt min smak av film, men den var faktiskt ganska bra :D.
Sen tog vi farväl och nu sitter jag och tråkar vid datorn :).
Så tar nog och sover nu.

Puss och hej fiskpastej.
Hoppas ni drömmer om våldsamma gorillor i slovenien.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Hahhahahah bland det bästa jag någonsin läst på nätet hahahah.Hoppas ni drömmer om våldsamma gorillor i slovenien hahahhahahah

2009-10-31 @ 01:28:01
Postat av: Amanda

du har en skada johannes.<3

2009-10-31 @ 01:30:03
URL: http://uggleklo.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0