Bah.

Hejsansvejsan. Min blogg har typ legat död i nästan
 2 veckor. Det är förjävligt. Men jag har varit sjuk fredag,
måndag, tisdag och onsdag.. Och så har jag varit lat. Jag har inte
 träffat Ida sen i tisdags :( Hon var sjuk onsdag och torsdag och
 sen blev jag sjuk på torsdag natt! Så jag saknar henne mer än någonsin.
Jag saknar Tekla :(
Jag saknar Joakim :(    fast han är hemsk.
Jag saknar Ove :(

Jag kan skriva lite vad jag kommer ihåg vad jag gjort.
Jag börjar på Torsdagen, mitt minne räcker inte längre.

Torsdag
I torsdags åkte jag hem till Sebb och gav honom hans presenter :D.
Sedan såg vi på Saw 5. Några av hans vänner kom till honom. :o
Sedan umgicks vi. Sedan åkte jag hem.
På natten mådde jag illa. Då hände hemskheter.

Fredag
Typ.. Ringde till Johannes hela tiden och var ledsen för jag var sjuk.

Lördag
Firade Felix födelsedag :D
Jag, Felix, Rick, Oscar, Johannes och Sofia (ursäkta om hon skulle
råka heta något annat, mitt minne suger som sagt) såg på någon
dålig skräckfilm, sedan såg vi på tjenare kungen :D
Sen stack vi hem till Isac. Då övergav Rick oss och istället kom Lina :)
Det var riktigt riktigt trevligt den kvällen alltså! :D Måste göras om :o

Söndag
Lekte med Johannes, vetefan vad vi gjorde. xD
Båda två mådde jättedåligt så vi typ dog.

Måndag
Mådde dåligt och stannade hemma :< . Vetefan vad jag gjorde.
Eller, jag och Johannes slog vårat rekord i skype :) 9 och en halv timme :(
Nejdå, vi är inte alls besatta. Både mina och hans föräldrar hatar oss nu :(

Tisdag
Även då stannade jag hemma.
Fick hem skolfotot :D


Jag är i mellestarade, 8 från vänster för dom som inte ser mig..

Lilla docka...

Onsdag
Skulle gått till skolan idag, men spydde inatt så fick stanna hemma :( .
Ångrar dock att jag inte gick då jag mår bra nu. xD
så jag gick ut och fotade lite egobilder å de då va (6)


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0