Bah. Nejnejnej Jehovas.

ALLTSÅ FAN, JAG SKREV ALLT MEN SEN FÖRSVANN DET.
Jag orkar inte skriva alls mycket nu.

Idag var jag med Frida. Länge sen :o :( <3
Jag var hennes slav i stan. Vi tog fina dampbilder i omklädningsrummet :>



Visst ser jag ut som dexter i glasögonen :>.

Vi gjorde även ett fint videoinlägg:

 

Sen fikade vi och sen blev det mer slaveri. :)
Men det var roligt att slava iallafall :)
Jag fick min födelsedagspresent av henne (Y) Världens äckligaste slime.
Jag döpte det till Gösta-sussie eller något liknande.
Sedan var det tid att ta farväl :(<3

 



Sedan bar det av hem till Linnéa på filmkväll :)
Först satt vi bara och åt godis och tog kort i 98 evigheter.
Jag har ju inte godisförbud länge så även jag åt. :D
Åt dock upp en hel chipspåse, så mår fortfarande illa :(





Sen såg vi på ondskan, och sedan bildade vi hög.
Först jag och Joakim.. Sen kom Tekla.. Sen kom Ida... Sen kom Linnéa..
->->

 

Och här har vi resultatet:

Sen dampade vi lite till! JAG SPILLDE 3 GÅNGER + att jag stötte till Joakim 2 gånger så han spillde. <3

och sedan begav vi oss upp och gick ut :)

Det var här allt började.
Det började som en vanlig tur till utelandet.



Jag och Joakim tog en annan väg än de andra, så vi behövde klättra över ett staket.



OCH TROR NI INTE MIN RUMPA STRÄCKS DÅ?
Så jag kan inte gå.
Då går väl dom självklart ifrån mig.
Sedan när jag kommer ifatt står dom utanför rikets sal.
Linnéa pratar med någon utanför.
Linnéa springer iväg.
Hon hade ljugit om att hon var från kalmarposten, så någon .. vittneperson skulle
hämta någon hon skulle få intervjuva :(

Men sen gick vi tillbaka..
Tekla pratade med några utanför.
JAG FICK EN BIBEL AV DOM?


VI FICK GÅ IN!
ALLA VAR HJÄRNTVÄTTADE.
FATTA?
alla hade samma personlighet och sa samma saker.
Jag gör aldrig om det.



Sen gick jag, Ida och Joakim ut.
Vi mådde illa.

Tillslut kom Linnéa och Tekla också!
Jag, Ida och Joakim skrek och grät på vägen tillbaka.
Sen såg vi på the ring.
Sen åkte jag och Joakim hem.

detta var världens sammanfattning.
hade skrivit mycket mer innan men allt försvann ju :@
TACK OCH HEJ!


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0