._. BLÄH!

Nu är det såhär att jag har totaltrenoverat min blogg..
Hade bara tänkt att göra några småsaker, men sen råkade jag byta tema till något naturtema så att det blev en bild på ett träd och lite jordklot och sånt :'(.. Så jag har suttit i flera timmar och försökt fatta hur man kodar bloggen. Har äntligen börrjat fatta lite. Ska typ aldrig mer renovera :(.
Det är typ det jag gjort idag.
Och så var syster och Emil på besök och åt hemma hos oss :>.
MITT HÅR BRANN IDAG!!!!!!!! Jag skulle bara lukta på ett luktljus ju :/.
Men det blev bara en liten låga som släktes direkt.

Och nu har jag skittråkigt. Känner typ för att elda upp hela håret -.- .
HEJDÅ?

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHHAAHHAAHAHAAHHAHAHAHAHAAHAAA

2009-10-27 @ 11:18:36
URL: http://lisart.devote.se

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0