Hej.

"Sov" hemma hos Ida idag. Sov inte ett piss -.- Har nu när jag börjar skriva detta, varit vaken i
39 timmar. Kommer spamma med bilder, text och videor nu :)
Ingen kommer orka läsa, ._.

Här gjorde jag och ida ett fint inlägg innan vi gick och la oss:
(vill bara säga till dom som ej känner mig irl: Jag är ej som jag är i mina videobloggar) XD





Men iaf :)
Jag och Ida kom fram till Jenny nyström typ kvart i sex,
allt efter att tiden gick kom folk och tillslut kom bussen. :D 
Sen bar det av mot helsingborg.
Jag och Tekla satt och lyssnade på Johannes musik :<.

Fin bussbild:


Tillslut var vi då framme i helsingborg och rullade in på färjan över till danmark. :D
Fatta sjösjuka.
Vi dampade lite inne i.. shopen?
Sedan tog vi gruppfoto :D




Sedan var vi typ framme..

Då åkte vi iväg mot Louisiana :)
Anders berättade lite om museumet på vägen.

Väl framme vid museumet stod vi och väntade i tusen och en natt på att det skulle öppna.

Min hand fick aids och blev blek/lila/röd ._.



Här kommer lite vad som hände på museumet! 

Utställingen hette "The world is yours" :D


Hahah, jag ser ut som en plastbit.

  Vi gick in i ett mycket hemskt rum där det var kolsvart, och filmen som skulle visas var trasig, eller något, värdelöst.. Men väldigt läskigt. :>

  Om ni inte ser det; ett spegelrum.
  Ååh detta var kul! Man styrde radiokanaler genom att göra sig!
 Här sitter dom och kollar på en läskig film. Man såg ett par barn. Sedan zomades bilden ut så man såg dom i en spegel och sedan tog en pojke sönder spegeln :(. Sedan sprang dom iväg och skrek/skrattade.
 DENNA VAR LÄSKIG. Ett microskåp som spelade "every breath you take" med robotröst :(.
 Denna väggen hade ca trettiotvåtusen lukter. På ett ställe luktade den kanel, på ett annat luktade den skitstark tantparfym.. och mögel.. och bajs :(
 Sedan fikade vi. Det var äckligt.


 SPEGELTOALETTEN! Som ni ser är den speglad utifrån och glasad inifrån :( Så man sitter och tittar på folk när man kissar :(.

Gjorde ett fint videoinlägg i den:

Och tog ett fagert gruppfoto när vi speglas.
(tror det var någon som satt på toa då och såg oss <3:


Och här leker några fina:

Jag köpte 2 psykbilder från museumet .. och ett stenhjärta
Sedan for vi iväg till köpenhamn :D



Jag är typ lika lång som världens längsta man!


Fan vad stor bilden blev.

JAG SPILLDE INNE PÅ MCDONALDS SÅ DET RANN MELLAN MINA BEN!
DET SÅG UT SOM OM JAG KISSAT PÅ MIG!
JAG OCH IDA SPRANG DÄRIFRÅN!

Sedan for vi hem.
:(
:(

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0