Halloj :D

Hade sovmorgon idag å de då va, men jag fick ett sms av Lovisa vid 7 så jag trodde att det var mitt larm och gick upp :(.. Som tur var kom jag ganska snabbt på att jag kunde sova 2 timmar till, så jag gick och la mig igen :)!
Väl i skolan åt vi skitäcklig lunch och sedan hade jag bild.
Det gick ej bra, jag är dåligflikkka :(

Sedan hade vi rast (H).
På den rasten ringde Lisa och beställde tid hos frisören åt mig.. Åh. <3
Hon pratade med en fisk.

Fisken: Vad heter du?
Lisa: Amanda.. ööh...
Jag: persson
Lisa: Amanda Persson!
Fisken: HAr du långt eller kort hår?
Lisa: Amanda har du långt hår:(?
Mellan!
Fisken: Vad är ditt telefonnummer?
Lisa: JAG VET INTE, JAG RINGER ÅT EN ANNAN NU FÅR DU PRATA MED HENNE *Lisas fina skratt*

Tack Lisa.<3

Sedan blev det skapat ett videoinlägg, som vanligt.
 


Fråga inte.

Sedan gick vi in på historia.<3
Jag och ida gick till skolsyster, för hon hade en fråga om min hälsoblankett :(
Hade typ skrivit att jag ej var nöjd med livet -.-
Jag typ: eeeh men jag var väl lite deprimerad den dagen. :(:(( *vill gå därifrån*

När vi kom tillbaka var Sven tydligen sur :(

Sedan var engelskan inställd, så vi slutade :D

Nu gör jag ingenting, eller typ packar.
Ska snart hem till Ida och sova där.
Kanske inte kan uppdatera bloggen imorgon då vi ska till danmark med alla
bild- och formare typ :D.
Dock ska vi mötas vid skolan klockan 06:00 :(

Men skriver om det i övermorgon.
Chachadå

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0