Ville bara säga...

... Att igår hade jag och Mathilda teateruppvisninig (Y). Det gick faktiskt ganska bra,
bortsett från att vi var jättenervösa och Mathilda tappade bort sig, hah naw :< <3
Såhär såg jag ut: (ursäkta bajsstor bild)



Sen gick jag till maxi med Ida och köpte tomteluvor till idag :) (alla sdka ha konstiga kläder dom ej brukar använda+ tomteluva. Så jag ska ha kjol och en ful ny jättefin tröja <3)
Sen var jag med Johannes och firade honom lite :D Så åkte vi hem till honom och åt tacopaj.. och rullade i mannes säng och skrek förlåt. Sen kom Hannah, då åt vi tacopaj.. igen.. och tårta :>.
Sen umgicks vi. Sen åkte jag hem. Sen sov jag. Sen vaknade jag. Och där är vi nu.
Idag ska jag sova över med Lovisa, så jag skriver mer imorgon.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Lisa

typ söt bild apa. :')

2009-12-19 @ 08:32:19
URL: http://lisart.devote.se

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0