Hej

Torsdag idag då, vilket innebär teater. ^^
Jag och Mathilda övade på våran lilla teater :> Tror dock ej att vi kan visa upp den nästa vecka :/.
Helst skulle jag aldrig vilja visa upp den! Jag vågar inte sjunga för hela teatergruppen, även om det
inte är så seriöst.
Efter teatern for jag, Joakim och Ida iväg till coop, jag skulle köpa julklappar till fader :>.
Men Ida lämnade oss så fort vi kom in på coop, så jag fick vara ensam med den onde<3.
Det var hemskt när jag skulle betala, kassörskan pratade helt sladdrigt så vi pratade rätt länge,
då jag inte hörde ett dugg av vad hon sa.. och Joakim den jäveln hade gått iväg till hobbex,
så kan kunde inte vara där och hjälpa mig.
Sen gick vi till simhallen. Joakim gick till sina vänner och jag mötte Lovisa :>.
Vi vandrade in till stan. Jag köpte massa julklappar till folk :O!
Sen skulle Lovisa klippa sig, då gick jag till baronen och köpte julklappar till alla, utom mormor och morfar :O.
Men det får bli någon gång.
Jag träffade Ebba :O. Hon var också ensam, så vi lekte lite.
Jag tappade min piercing.. Så jag skulle köpa en ny (även att jag köpte en ny typ i förrgår -.-)
Men jag hade bara 68,50.. å en piercing kostar 69 :@@@@ Men ebba lånade ut. Åh.<3
Sedan var Lovisa klar. Jättefint.
Jag råkade tala om vad jag köpt till henne, brabra.
Hon köpte en likadan till mig. :') Åh . Jag älskade den så mycket.
En fin tröja. FINFIN!
Eh damp.
Lovisa köpte två jävla pulkor som hon släpade på hela tiden ._.
Jag träffade typ alla i min bekantskap på staden. :O
Sen åkte vi hem.
Och nu är nu, så ja. Vi får la se vad som sker.
FARVÄL


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0