Pangfrukost och gympass!

Hallå alla mina miljoner (Typ 1) läsare!
Idag gick jag och Simon upp astidigt (typ halv elva) och åt en pangfrukost! Hade typ köttematkoma efteråt.


Suger på att fota matbilder , men men.
Medan vi smälte maten spelade vi super smash bros, som vi alltid gör. Vi klarade spelet igår så nu håller vi bara på att låsa upp sista gubbarna. När vi smält maten lite drog vi till gymmet och körde ett benpass! Det var fett jobbigt då jag inte kört ben på kanske 7 evighetet och har knäproblem så de krånglade extra nu idag. 


Nu har jag precis käkat banan, nu ska jag duscha när Johnny Bravo slutar och sen kommer Sandra så ska vi plugga till en tenta vi glömt att anmäla oss till (FML) och sen kanske gå ut och gå.
HEJDÅ

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0