Jag har tråkigt.

Tjosan. Jag har väldigt tråkigt. Simon spelar world of warcraft. Fast han är klar om 30 min, men det känns som han har hållt på i evigheter..

Igår var jag hos Johannes. Vi såg på hunger games, promenerade och slogs och skrek, det vanliga vi alltid gör helt enkelt ;-) !

Idag var jag med Lisa, hon intervjuade mig så jag ska tydligen vara med i Östran.. Jahaja! Vi fikade. Köpte varsin kaka, den var god så vi köpte varsin till. Så jävla onödigt :( ångrar mig.

Sen skulle jag hämta Simon på centralen, då gick min bil sönder (som vanligt) bajs! Vi som tänkte ta den till linköping på måndag. AJA. Ska fortsätta ha tråkigt å sen sova.

Bwt, köpt nya pyjamasbyxor som vanligt <3 å har fått en ny favofrukost. Havregrynsgröt med banan, äppel å mango. Så jääävla gott.
Hasta la vista


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0