En bra dag!

Hej! Idag har jag och Simon nog gått över milen för att uträtta olika ärenden. Vi köpte bland annat ett wii, och när vi kom tillbaka såg vi att delar saknades, så Simon fick gå tillbaka till stan och hämta delarna. Sen när han återigen var hemma såg vi att vi behövde en scartkabel. Typiskt, jag som ville spela vårt mario gallaxy som vi köpte!

Vi var även å kollade i Simons andra lägenhet å hämtade möbler å grejer innan näste man ska hyra det. Han hade oväntat fina grejer :-D. Bland annat en fin tavla vi ska hämta imorrn.

Nu ska jag se på sveriges mästerkock å imorrn blire fix i den lägenheten, scartkabelköp samt MASSA wii-spelade! Saknar min kisse dock :-(


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0