Nya klänningor.

Hej.
jag har inte kunnat blogga på aslänge som vanligt. Fan måste ta tag i att fixa min dator. fast har kommt på hur jah tillfälligt kan blogga. Fett jobbigt men. eftersom appen typ inte funkar kör jag från bloggs hemsida via mobilen, så allt e pyttigt å segt!!!
 
jaha...Vad som har hänt? Jag har fått jättegod frukost på sängen av mitt gull, med äppelbitar lagda i ett hjärta <3.
Jag är i kalmar nu tjoho! Åker tillbaka på
måndag! Snart flyttar jag nästan på heltid ;-) vi flyttar in i en tvåa 1 maj antagligen!
 
Jahajaaaa,Var med Lisa idag :-), vi sushiade, så jäävla gott!!!! Jag köpte två klännigar och så klippte jag mig, vilket knappt syns. Men  jag älskar att det knappt syns för jag vill ju spara ut!!!
 
 
god naaaatt!

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0