God kväll.

Alltså.. det bästa med att blogga är att jag vet att inga läser det! Yeah. Tycker det bara är bra att skriva ner saker som händer så man kan läsa senare. Jag typ älskar att läsa det jag skrev 2009-2011 liksom, så kommer säkert uppskatta detta om några år.
 
idag sov jag inget. Sen vaknade jag (logiskt där) och det var äckligt väder. Tanken var att jag skulle tagit bussen till syster, och så blev det med men hon sa en närmare väg och det var regnuppehåll precis när jag gick.
pga regnet hade vi inget att äta, de har ej regnskydd till barnvagnen än å de hade ingen föda hemma. Så pappa kom lite fort med mcdonalds för det var det enda han tyckte gick snabbt å enkelt. Liksom; hur ofta får man välja på antingen mcdonalds eller hunger? SCORE.
träffade ju lilla söta Tuva luva snuva, hon hade växt massa men hon var fortfarande pyttig.
 
imorrn ska jag till öland, på söndag blir det mysdag hemma och på måndag blir det tillbaka till linköping! Får låna med mig playstation å spel från mamma å pappa så jag slipper ha tråkigt när simon är i skolan 08-17. 
 
Jajaaaa skittråkigt långt inlägg förlåt alla 10000 läsare om det tog en evighet bort från era liv. Här är en bild på min snygga katt (printat från en film när vi busade, jag kittlade henne på låret)
ciao!

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0