Häljen o skola för fösta gongen sän tistas.

Jag har ingen aning om vad jag gjorde i lördags och i fredags, så jag börjar direkt på söndagen.
Jag och knytet var ute och gick vid stensö/långviken. Vi klättrade lite i hopptornet men vi vågade inte oss upp så långt, hihi. Efter detta blev knytet jätteförskyld och han var som en brännmanet hela natten.:(
I måndags tog vi snygga kort i studion. Alla hade olika hudfärger. Jag ser ut som en psyk. Linnea som en model. Tekla som en typisk sexy Tekla.
Jag lekte med fisken. Denna bild gick inte att rotera av någon anledning, men den ska egentligen vara vänd åt andra hållet.

Pga av Johannes sjuka fick jag åka och hämta honom efter skolan och skjutsa honom till stan, sen åkte jag till syster och sov där. Vi lagade mat och såg en dålig och en bra film :') Vi åt även polly, jag mådde då dåligt. Jag pratade i sömnen och hon drömde mardrömmar. Men det blev gött ändå!

Idag lekte jag i vinden
Alltså AAASFUL BILD.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0