Dvärgkamp

Hej! Idag har jag lekt med kamphunden Ida. Vi var i stan. Jag hittade ett par svarta byxor som jag ej köpte. Jag ångrar mig. Tror jag. Ska nog dit imorgon och kolla på dem.. ensam :'(!!!! Stackars amandorafitt.
Jag fick en tröja av Ida, som de av en anledning som jag inte orkar förklara, har typ 309 exemplar av.
När jag kom hem åt jag asgod ostbricka som ser asäcklig ut på bilden.
'
Min lilla tös låg som vanligt väldigt akrobatiskt som sällskap. Vetesatiken varför hon alltid ligger så :(

Kommentarer
Postat av: kamphunden/dvärgen hooh

2012-01-06 @ 16:59:31
Postat av: ääh Idde Schultz

Köpte du byxorna idaag? :-P

2012-01-06 @ 17:00:49

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0