Nytryckt linne ;)

Jag tryckte ett linne idag. Trycket hittade jag på google, även om man får eller inte får. Texten kom upp i mitt huvud när jag halvsov inatt. Så det blev bra. Lesa hjälpte mig såklart ;)!
Hade btw nationellt prov idag i engelska. Muntligt då. Jag var med Lisa, jag skulle igentligen varit med Ida, men hon var sjuk, så jag fick vara med Lisa. ;) Det gick bra hoppas jag!
Men jag är med Johannes nu, så jag ska inte tråka ut honom mer :)!, Men snart ska jag öva inför matlagningsprovet, genom att laga min maträtt, så det lär jag väl blogga om senare.
Pözz

Kommentarer
Postat av: Lisa

uuuh <3

2011-05-06 @ 07:27:47
URL: http://lisart.devote.se

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0