Dallas och randomsnack.

Hej alla rövardöttrir. Kände att en uppdatering behövdes för att berätta att jag är kry och i mina bästa år. Okej, jag ljög. Jag känner mig icke alls kry. Jag har ont i magen, huvudet, örat och allt annat. Jag hade precis svenska. Britten, min lärare då, sa "Felicia Lind" Istället för "Cecilia" haha.  Jag känner mig sjukt jävla stimmig idag. Vill bara springa och skrika, men samtidigt gråta och sova.

Där är typ jag som jag vill vara nu, bara att jag inte orkar. Eller vill och vill, känner mig tvungen till. Känner sprallet i benen. :( Men orkar somsagt inte. Känner mig bara som en soffpotatis med dampen i blicken.

Jag har btw beställt ett par örhängen och en ring ifrån smyckt :D! Ringen kommer snart och örhängena nästa vecka :) Kolla den sidan för hon har verkligen sjukt snygga smycken xD

CIAO!



Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0