Min vackra dag.

Fy fan vad jobbigt att blogg.se dampar. Försökte skriva ett inlägg innan idag, men det gick inte. Så jag hoppas att det funkar nu, så jag inte bloggar i onödan.

Jag började 10 idag, slutade 12. Så jävligt chill dag. Bara två lektioner, samhällskunskap och klasstid.
Kan börja med att säga att jag målade en skitfin handmålning idag. Skitfin.
Bibliotikarien snackade bara om säkra källor på internet och media och sådant. Så jag gjorde lite annat ;)
På lunchen åt vi. Coolt va? På klasstiden gick dom igenom något.  Jag och ida stannade kvar ett tag efter skolan, för att planera vår gympalektion till morgondagen. ÅÅH jag är så nervös. men det blir nog roligt :)!
Vi blev klara rätt snabbt, så vi målade av varandra utan att kolla.

Sen gick jag in till stan och mötte upp Johannes. Det var tänkt att jag skulle köpa ett par byxor, men det var skitmycket rea på kompaniet, så jag köpte två byxor :D och sen köpte jag även en sport bh. Sikket kap.
Dom är något finare när dom sitter på :P
Sen gick jag och Johannes på Trassel i 3D, åh så söt den var :'3. Vi åt skitmycket godis, så vi sket i att äta middag, för båda mådde jätteilla. Ångest.

När vi kom hem så typ.. studsade Johannes studsboll. Mer hann vi inte föräns han skulle hem :(
Fan man set inte bollen på bilden. Aja. Nu väntar jag på att halv åtta hos mig ska börja :)!

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

haha snyggt du ritat på handen :)

2011-03-02 @ 19:07:54
URL: http://kungevve.se
Postat av: rebeccadahlin

fin blogg! :)

2011-03-02 @ 19:20:12
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0