Min fina dag.

Jag minns inget av skolan. Jag orkar nog inte det. Eller jo, jag och Ida hade hand om gympalektionen. Det gick asbra faktiskt. HOHO
Efter skolan skulle jag och Ida boxas, men vi orkade inte (ovanligt) Vi gjorde hamburgare och pommes som sög, jag bara gjorde något som "hamburgardeg" det såg liksom ut såhär innan det stektes: (anledningen till färgen: vi tinade den i mikron så att köttet råkade koka lite)
Liksom :S
Men det blev snyggt sen iaf, fast hamburgarens "skal" var stenhårt. kändes som att äta sand typ.
Ida la en sil på spisen när den var varm <3
Någon av Idas jäkla katter hade spytt som ett utropstecken :S
Vi såg på psyko 3 och sen på jävla teskedsgumman :S fast detta var askul:
DET ÄR NOG DET ROLIGASTE JAG SETT HAHAHAHHA

Kommentarer
Postat av: lovisa - foto

HAHAHHA SPYAN!!



sv; Tack så jättejättemycket! :)

2011-03-04 @ 18:36:36
URL: http://lefoto.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0