Långpromenader och en galen jäkel!

Igår gick jag och Johannes från lindsdal till citygross! Vet inte hur långt det är men. Idag så gick vi in till stan från lindsdal, vilket är typ en mil, för vi skulle hem till honom.
Här har vi då "början" efter typ 2 km ;) Söta jäkul <3
Och här är vi i stan då. Snygga poser han gör här ;) :S <3
Sen stack vi då hem till honom :D Marlen, Rikard och Svante kom förbi en stund, men Svante bara nöp mig hela tiden, och slog Rikard med en trätomte :(

Nu är jag hemma. Kissen hade tydligen badat idag, och både mamma och syster har massa sår efter detta. Hon är nog fortfarande arg dendär katten, hon hade tydligen fräst massa. Liksom.. Sjuka jäkel?
Kolla liksom galning!, (spola fram till typ 35, så får hon värsta rycket):

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0