fulsöt grodgrej i skola, stad och saker, trasmatta

Tja, första lektionen vi hade var våran 3 och en halv timmes formlektion. Den var chill.
Lisa gjorde en snyggsnygg groda!
Sigrid hade en finfin mask. Men sen kom Anders och snodde den, men dom hämtade tillbaka den igen efter ett tag.
Det var massa krångel att skriva ut bilder, men jag antar att det gick bra. Anders var jätteförtvivlad när det inte gick att ta bort några saker från datorskrivbordet, Lisa behövde typ gå ut och skratta. Men det var bara för att filerna var öppna, HAN hade öppnat dom, men han skyllde allt på mig och hotade med att visa en video där några jobbiga spelar typ låtsasinstrument eller något. Ida och Lisa fattar typ :I
.Jag gjorde klart mitt kollage på formen BTW TIEEP
Sen hade vi lunch och råpluggade matte. För sedan hade vi matteprov. Det gick åt helvete. G-gränsen var 10 poäng, jag räknade ut att jag minst får 4 poäng och max 11. Hoppas som fan alltså :I. Sen hade vi engelska och disskuterade lite och slutade sedan för dagen.

Jag och Lisa gick in till stan. Hon köpte massa skosnören i kulörta färger och likaså gjorde jag. Fast jag köpte bara ett par, hon köpte typ sextiosjutusen :o Jag köpte även en mer, en kalender, ett sjuämnesblock, en penna och stift.
När jag kom hem var jag rättså duktig cheey och jobbade massa i arbetsboken :)
Dock var den högra inte klar där.
Jag fick även en trasmatta idag <3
Jag älskar trasmattor så jävla mycket :I

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0