Riskettan!

Hade riskettan idag. Folk tycker den är långtråkig, men jag tyckte den var chill :)! Trevliga människor i min grupp och så. Vi blev även bjudna på något fikabröd. Min kväll idag blir att träna och äta jordgubbar. Imorgon ska jag vara med Lovisa, vi ska gå på stan, jag ska köpa en turkietbekini :D.. Vi ska även träna lite, sola och bada :D! Mot kvällen blir det karaoke och sen sover jag där. På söndag blir det date med  Johannes ;) vi ska åka paddelbåt, spela minigolf och avsluta dagen med en måltid på Kronan :) Fan vad jag älskar att vara ledig. Men jag älskar även att jobba och veta att en fet lön snart kommer in till kontot ;)

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0