Taekwondo ;)

Inatt sov jag på en madrass bredvid Johannes säng för att inte orsaka skada, men det var faktiskt mysigt :>.
Åh så snygga täcken <3 LIKSOM! Pimpim och helge!

Sen åkte jag in till kalmar och testade på taekwondo, askul! Jag tror jag var helt okej bra också ;)!
Sen hade vi matte och Engelska. Nu efter skolan var det tänkt att jag skulle till Ida och att vi sen skulle boxas, men jag har så jävla ont i magen så det gick ej :(. Jag ville åka hem från skolan, men lilla Ida höll kvar mig.
Så det blir att se på någon film och.. ja. Jag vet inte. Uppdatera bloggen skitmycket för jag har så tråkigt kanske.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ser väldigt mysigt ut :)

2011-02-17 @ 17:11:39
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0