Mysfaktor: tusenhundramiljader!

Johannes hade somsagt en överaskningsdag idag:) Jag hade rätt både med bio och mat, söt som råkar avslöja sig.
Vi åkte in till stan. Där möts vi av ballong-med-godedjur-som-handtag-utdelare. Jag tog en <3
Efter ett tag gick vi och åt på thai silk :D!
Asgott, blev asmätt, som man alltid blir vid buffé :(. Under dötiden innan bion och efter maten gick vi till kattrumpan, och sen till hamnen. Inte bra när man ätit så mycket, fick värsta håll :S
Vi väntade på biosalongen ungefär en och en halv timme -.- Vi köpte en stor popcorn, godis och läsk! Vi hittade någon mysig hemlig vrå att vänta på bion på. Några åkte upp i hissen och kom inte ut.
Vi såg på gullivers resor i 3D :). Den var bra :') Ascoolt :S :$
Vi gick från stan till funkabo sen :( För det var 40 min innan bussen skulle gå.
Papi och mami hade köpt en tecknabok till mig på bokrean! Verkar asbra. Är en guide hur man ritar en uggla i den <3

Kommentarer
Postat av: natalie

tack! din med :)

2011-02-27 @ 12:15:52
URL: http://natalieisabelles.blogg.se/
Postat av: Denice

Fin blogg! Kram

2011-02-28 @ 10:08:10
URL: http://larssondenice.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0