Dag sju, min bästa vän.

Jag har inte en bästa vän. Jag har liksom många bästa vänner fast på olika sätt.
Liksom Ida är min bästa vän för hon är min barnkamrat, min själsfrände, min korta med tshirt och sånt. Min liksom radarkamrat som man blir ledsen utan och panikslagen om hon inte är i skolan. Sen har jag Johannes som också är min bästa vän för han är exakt som jag och han vet allt om mig och vi liksom bor i stort sätt tillsammans och vi busar och bråkar och dampar och det är tomt utan honom. Sen har jag liksom fler som passar i andra tillfällen, typ utnyttja för pengar, ljuga för och driva med. Nej nu skojar jag. ;) Seriöst jag skojade alltså.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0