Bildbomb och onödig video!

Jag och Johannes badade somsagt badkar idag. Vi skvätte ut jättemycket vatten på golvet <3. Sen åkte vi in till stan, jag köpte smink, hehe.
Sen tog vi bussen hem till Johannes. Vi åkte en hållplats extra, så vi kunde träffa kossorna och hästarna :)
Sen stötte vi (som vanligt när vi tar denna väg) På den jättejobbiga katten som alltid följer efter en. Men ack så söt den är :') Men vi lyckades springa från den.
Oj så jävla snygg jag är med knallrött ansikte typ.
Jag hittade en istapp, fast den kastade jag upp i himmelen ;(
När vi kom hem blev vi som vanligt välkomnade av lilla älskade, jobbiga, enögda Majsan.
Nu ska vi ladda hem någon film, äta, se på filmen, mysa osv.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder du tar :)

2011-02-25 @ 18:44:41
URL: http://hhaa.blogg.se/
Postat av: Elin ♥

Sv; aaw tack :DD älskar din header ! :))

2011-02-25 @ 18:53:48
URL: http://keffast.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0