Skoljogg, skälby, öland osv

Hej bloggen :D Här kommer jag med lite info om helgen ;)!
I fredags var det skoljoggen:
Jag och Lovisa stannade efter 50 meter :(. Sen typ gick vi bort och gick typ 2 km för långt. Dumma sega. Jag klev i bajs. När vi gått klart så träffade jag johannes :D Jag minns inte vad vi gjorde, men han sov hos mig tills på lördagen. Då gick vi upp tidigt för jag skulle in till stan med Aaricia och Lovisa. Jag köpte en ny jacka, foundation, hårfärg, vantar och halsduk, samt åt bakad potatis :D
Jackan är blå inte grå som bilden. Efter staden åkte jag hem till ida :D! Vi var ute och trixade boll *cool*
Sen gick vi till skälby :)
Efter detta blev dom helt besatta och stela :I
Sen sov jag hos Johannes och idag har vi sett på shrek. Vi gick från norrgård - djurängen *stolt*. XD. Nu ska vi nog spela monopol och gå ut och gå lite, sen vi se sav iv och sen ska han sova hos mig :D och imorgon ska jag leka med IDDAAA!!
HEdjooo

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0