George Kyeyune, alkisar osv.

Hej bloggen :)! Åh, idag på morgonen fick jag och Ida tillbaka vår älskade teckning som vi tappat, Anders hittat och Frida fått. Fatta lycka? (den i hjärtat)
Idag började vi med psykologi, inte så värst kul. Jag tycker det kändes som att vi redan hörde allt under förra lektionen. Sen skulle vi ha bild, men istället såg vi på en föreläsning av George Kyeyune från uganda, som berättade för oss om afrikansk konst. Hittade en bild på honom på google:
Det var intressant, men jag höll på att somna hela tiden, för jag kunde knappt sova inatt.

Efter detta hade vi lunch och sen engelska. Jag och Ida skrev en väldigt bra historia med varannan bokstav ;) :
" Flisa skriver till Samuek att Hula är känslig. Då blir Samuek arg och behå ode drar iväg. Lol, sa Leo då hungern tilltsl. Han borde somna i en tranas haka. Simmar du? Fallskidan, gör du det?
Slut. MVH Ponny Samila (Ida) och Folka Granbär (jag)"

Vi tog även mycket fagra bilder på oss på engelskan.

Sen hade vi kulturhistoria, vi gick igenom det jag redan jobbat om så det var piss -.- Sen fick vi typ gå.



Sen mötte jag upp Lovisa och så gick vi in till stan :D! Jag köpte hårblekning, som jag ska använda på lördag. Vill liksom inte ha orange hår på skolfotot -.-.


Vi käkade även på mcdonalds


Det kom in en fullgubbe och satte sig vid bordet brevid oss och satt och söp och grät. Han flaxade omkring med armarna och snyftade och satt ungefär som Idas välkända bild:
Så vi stack för han var obehaglig. Vi gick omkring och lallade lite tills jag skulle hem. Tror ni inte det kommer en till fullgubbe och sätter sig och pratar med oss? :S han sa att han skulle till giraffen och köpa kaffe, för det var slut, ungefär 100 gånger. Och han flyttade sig närmare och närmare mig och kollade jätteotäckt och satt och pratade. Sen när min buss kom så följde han med in och bara " HEJDÅÅÅ HA DET BRA, HÄLSA MOR OCH FAR, HÄLSA MOR OCH FAR, HÄLSA MOR OCH FAR!!!

Idag hade mina strumpbyxor kommit fram så jag var och hämtade dom :D
De gröna var typ.. knallgröna 8'D!

Sedan nu beställde jag nya promarkers, eftersom jag failade förra gången jag beställde -.-

NU SKA JAG DUSCHA HEEJDÅÅÅ :D


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0