SKOLFOTO

Se videon och hör min skoldag.. Det säger väl allt. Jag hade btw en ful fågel på min hand som jag ville skulle synas på kortet, men jag lyckades ej.

Efter skolan följde jag och Ida med Tekla till maxi, och sen gick jag och tranan (ödlaida) hem till henne. Vi spelade guitarhero och åt :)! Sedan var det egentligen meningen att jag skulle träna med Lovisa, men planerna ändrades :( Så jag och Ida gick till giraffen och var borta typ 22 år :S
Jag köpte ett hopprep, kinderägg och nötkräm eller creme eller hur det vill stavas. Jag fick shrek-pepparkaksgubben i kinderägget :I Så jävla söt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Jeg bare lurer på, hvorfor har fuglen bare ett øye?

2010-10-01 @ 06:52:36
Postat av: EDA

HAHAHA OYE XD

2010-10-01 @ 19:35:27
Postat av: Tandluvan

haha skön video ;D söt blogg!

2010-10-05 @ 00:10:02
URL: http://tandluvan.blogspot.com/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0