Majsan, jag och Johannes :D

Hej bloggen :)! Skriver lite skit, för ser notting hill och jag ser inga tangenter för det är mörkt.

Idag vaknade jag med Johannes :)! Vi har gosat med majsan och spelat monopol hela dagen.
Här har vi jag, majsan och nyduschad johannes:

   

   





Haha lilla Majsan kunde inte bestämma sig för vem hon skulle sova på, så hon låg på oss båda. Tur att jag inte fick rumpan för hon fes skitäckligt sen -.-

Sen lagade jag "slaven" mat till Johannes :) Det blev väldigt gott men väldigt väldigt mättande!

     
Se vad äcklad jag ser ut av lukten ,behövde ha tandkräm under näsborrarna

Sen åt vi även chokladpudding :> ! Jag klämde mitt finger i dörren :@ så typ tjöt jag och sprang in på johannes rum, så kom lilla majsan rusandes efter och tröstade mig :I Så jävla söt.

Vi tog lite bilder då ;)

     

HAHA oj vad snygg man var på högra bilden då. Behövde välja den bara för att fylla upp -.- ignorera fladdrande näsborrar :D



Nu ser vi som sagt på notting hill :) Vi har möblerat om här i vardagsrummet och gjort sofforna till en säng som vi ska sova i inatt!



Natti <3

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0