LurarLisa

Hej bloggen. Inatt sov jag över med Johannes. Alltid lika trevligt att vakna upp brevid honom :)! Våra vägar skildes vid kagg och istället gick jag och Ida på psykologin och såg klart american history x. Man blir alltid lika chockad och typ ":I :( " i slutet :(. Efter psykologin hade vi bild :) . Jag ritade några nypon som jag blev rätt nöjd med :D. Lisajävel lurade alla att vi slutade vid 11:15, så alla stack då, men sen såg tekla att vi slutade 11:45, så alla var tvugna att gå tillbaka :(.
Maten var god, eller om den var äcklig. Minns inte vad det var. Jo nu minns jag, fisk. Det var helt ok. På rasten gjorde vi inget, den var för kort. Så vi hade engelska istället å de då va. Jag skrev klart highwaymantexten :). Sen var det bara kulturhistoria kvar :D! Då såg vi på en film. Minns inte vad den hette, orkar inte minnas.

Efter skolan lekte jag med Lovisa :D! Vi gick i stan och hon tvingade mig att hon skulle få bjuda mig på kinarestaurang :o! TACKTACKTACK! <3 Vi letade om barbapappasaker i staden, vi fann många fina saker. Ett jävla stort badlakan på åhlens :I!  Sen skildes vi. Jag kom hem. Gjorde inget. INGET :S. Nu gör jag inget. Fuck off.. HEGDO

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0