Klassens dag (bildbomb) :D

Hej bloggen, idag var det klassens dag :) MYSPYS Å DE! Först möblerade jag och Ida, se så vackert det blev! Busiga lilla Ida lekte även med våffelredskapen ;)!

Våffelgruppen började med att göra våffelsmet, så jag passade på att ta fula och fina bilder med och på folk :>!
Sedan såg vi på juno, Ove var typ helt rörd <3. Än var vi många kvar i klassrummet!
Vi fick även varsin macka, äppel och dricka + kaffe eller te! :)
Efter juno blev tiden mogen att äta våfflor! MUMMA!!
Sen gick jag och videobloggade lite ;), just 4 u (H)!
Sen såg vi the human centipede, den var faktiskt inte alls så äcklig som jag trott :S. Har sett värre. Dock var några scener väldigt väldigt vidriga :S. Ser ni hur antalet personer kvar i klassrummet minskat? haha!

Efter skolan gick jag och busen in till stan för att sedan möta upp Johannes :)! Jag testade byxor som jag sedan köpte och sen gick vi bara och strosade en jävla tid tills mamma och pappa hämtade oss :3! När Ida var på mcdonalds så trängdes en först med ett jävla stort ärr i ansiktet och typ "JAG FÖRST" och ida typ "Men du stod ju i andra kön..?" och han typ: "M JAG FÖRST" och trängdes. Sen när det var Idas tur igen kom en ny och trängdes :/!!!!
Jag hittade en mask som ser ut som Majsan :')<3

Och just nu är jag med Johannes och han ska sova här :D! vi har spelat monopol hela dagen (ovanligt) PUSS Å HEJ

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0