Jävla monopol :(

Hej. Idag kom Johannes hem till mig :D! Vi gick och pantade. Johannes fick bära båda påsarna, för jag var så lat :S.



Vi tjänade 119 kronor på det :D. Vi hade tänkt att gå lindsdalsloppet sen, men vi pallade inte, hhiihi :D! . När vi kom hem så satt vi och väntade i typ 7 evigheter på att hannibal rising skulle ladda klart, men vi pallade inte sitta hela tiden, så vi spelade monopol och han vann mot mig båda gångerna, och han hade inget hjärta, ond ond ond ond  :(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen såg vi på hannibal rising och sen åkte han hem :(.
Och nu har jag pisstråkigt och längtar tills morgondagen, ska se american history x på psykologin, och efter skolan ska jag leka med johannes igen. Jag ska uppgradera mitt busskort så jag kan åka hur mycket jag vill och till öland och så. Ska även kolla bussgodset om min samhällskunskapsbok, engelskabok och mattebok är där.. och kompendiemappen. Jag suger :S
hejdå!

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0