Hellu :)

Helloj, bloggade inte igår så sammanfattar lite snabbt vad som hände;
Jag och Tom spontanträffades i stan och fettade oss på mc donalds, och sedan köpte vi chokladpudding, choklad havredryck, geisharulle och 3 kaksaker. Vi var inne på ica typ en halvtimme -.-. Sedan gick vi till parken och matade änder och sådant. En and var muterad och hade blå näbb. En fiskmås attackerade Tom :o.
Sedan tog allt slut och djuren var som galna, så vi gick och köpte en stor brödlimpa som vi matade de med.
De fick respekt för oss. Vi skällde på fiskmåsar och dom lyssnade. Seriöst. Den muterade hade dock försvunnit, men vi hittade lite annat skoj. Det kom 2 stora jävla örnar eller något. Dom var lite läskiga och agressiva.
Vi hittade ett ikea-snigelskal. Det var så läskigt. Tom har mejlat in och frågat vad deras problem är. De visste icke om att.

Vi tog farväl.
Jag kom hem. Jag gjorde inget. Lyssnade på gyllene tider, åh. <3
Så jävla bra. seriöst. Man vill typ älska till buddy holly när man hör att.



Idag var det skola. Skoj? Nej. Ida var sjuk. Skoj? Nej. Ingvar var besviken på mig för jag har adhd på matten och han vet inte om jag kan få vg längre tackvare koncentrationssvårigheter. jättesköjj. Sen lunch. Sköj. Sen NK, sköj. Sen svenska. Sen sluta.
Jag och Tekla gick till maxi.
Jag och Tekla gick till tekla.
Jag och Tekla åt.
Jag åkte hem.
Hejdå.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0