Tjosan hoppsan.

Började 11:30 idag, och typ precis när man kommit fram till skåpet så blev jag uppfångad av Hans, som sa att vi skulle till konstmuseet :(. Så jag och Mathilda började traska ditåt.
Väl där fick vi sitta i ett vitt rum och lyssna på ett tråkigt ljud i typ 10 minuter. Sedan fick vi se en utställning, och sedan en till.
Här kommer väldigt vackra bilder från den sista vi såg:

En ful skålande fisk .Ko med 3 juvrer :S Nakna med djuransikte. Massa fiskar :(

Sedan gick vi tillbaka och köpte frukt.
Sen hade vi historia och gick igenom massa inför provet. Sen hade vi engelska och där började vi skriva om the shining, vi skulle tydligen måla en bild från en scen i filmen också :(
Och hemma har jag bara pluggat, och nu ska jag plugga igen.
Farväl.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0