Hello

Jag fick ännu en hostattack på bussen till skolan idag :( Den höll på i cirkus 4 evigheter :/.
Skolan började med teater, vi gjorde lite lekar och såg lite saker och så.
Sen slutade vi. Då åt vi cowboysoppa.
Sen lekte jag med Tekla, Lisa och Tom. Vi letade datorer, först tog vi Annalilja-rummet, men då kom Fritz och chasade ut oss, så då tog vi Overummet, men när vi kom fram dit var Fritz där inne och chasade bort oss därifrån med :S men vi fann våra datorer. Sen flög jag hem.
Hemma spelade jag tvspel med mamma, sen kom Lovisa och då spelade vi monopol i några timmar, när vi spelar det tar nämligen aldrig spelet slut, utan vi kör med skulder och sådant.
Sen åkte fam Persson hem till fam Engman AKA busungeklanen.
Där åt vi pannkakstårta, hade fiskedamm och såg på en komikers uppväxt.
Det ser ut som att en 7åring skrivit detta
Chao

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0